סרטי הדבקה מודפסים

תוכן עניינים

סרטי הדבקה מודפסים הינם סרטי הדבקה שמתאפשרת עליהם הדפסה של תמונה ו/או טקסט למטרות שונות כגון – מיתוג לוגו חברה, שיווק מוצרים, הזמנות לשימושים פרטיים וכדומה.

טלפון להזמנות : 03-5465684

לוגו המודפס על גבי סרטי הדבקה מודפסים, הוא במה נוספת ומוכחת כמוצלחת לשיווק ופרסום עסקים וחברות שונות וכלי נפלא למשוך לקוחות נוספים לפיתוח וגדילת העסק.

סרטי הדבקה מודפסים תורמים גם לתחושת איכות המוצרים הארוזים, למשל, המגיעים אל הלקוח ובכך מגדילים את שביעות רצונו וסיכויו לחזור אל החברה שנית ואף בליווי לקוח חדש.

עסקים וחברות שונות, נדרשים לשימושים וצריכה שונה של סרטי ההדבקה מודפסים, ועל כן יש ברשותנו מספר סוגים של סרטי הדבקה מודפסים, המשרתים בהתאמה מטרות שונות של שימוש בסרטי הדבקה, לצרכים מגוונים ונרחבים.

להלן סוגי סרטי ההדבקה הידועים ביותר באיכותם הגבוהה, עמידותם, חוזקם, ואיכות ההדפסה עליהם:

סרט הדבקה PP

זהו סרט הדבקה, המיוצר מחומר הפוליפרופילן, שהינו חומר חזק ועמיד מול חומצות וממיסים למיניהם ועל כן סרט הדבקה מסוג זה יכול להיות בעל רמות חוזק וגדלים שונים, ומאפשר הדפסה נקייה ומדויקת.

בשל חוזק הדבק, סרטים מסוג זה משמשים בעיקר לצרכי אריזה וכדומה.

סרטי הדבקה PVC

סרטי הדבקה מסוג זה עשויים מחומר הכלוריד, הידוע בהצמדות חלקה וחזקה על החומר עליו הודבק. סרטי הדבקה PVC הינם מיוצרים בצבעים שונים, הם עבים במיוחד, עמידים מאוד גם בפני נזקי מזג האוויר וטמפרטורות שונות ומאפשרים הדפסה חזקה ועמידה.

סרט הדבקה דמויי PVC

ישנו סוג נוסף של סרט הדבקה דמויי PVC, העשוי מחומר אקרילי הייחודי בשמירה על רטיבות הדבק ובכך בחוסר החלשות ההדבקה, כך שההדבקה הינה טובה ואיכותית.

אז אפשר לרכוש סתם סרטי הדבקה או סרטי הדבקה מודפסים.

ההבדל הוא רק בונוס הקיים לטובת סרטי הדפסה מודפסים, שכן נוסף על תפקידם הטבעי לארוז, לאגד ולהגן על המוצרים, סרט הדבקה מודפס מעניק בנוסף במת שיווק נרחבת לכל החברות הגדולות והמתפתחות, ונוסף על פרסום העסק הינו גם ממתג את העסק כאחד רציני ואיכותי.

נשמח להציע עבורכן מגוון אפשרויות הדפסה על סרטי ההדבקה האיכותיים והמתאימים ביותר לקידום העסק שלך.

חומרי ומוצרי אריזה
חומרי ומוצרי אריזה

ניילון נצמד, סטרץ

Packaging Products תספק עבורכם ניילון נצמד (או סטרץ) לשימוש תעשייתי ופרטי בכמות ובאיכות ללא פשרות אצלנו תוכלו לרכשו ניילון נצמד לעיטוף משטחים גדולים, קרטונים ואריזות

להמשך קריאה »
חומרי ומוצרי אריזה
חומרי ומוצרי אריזה

נייר דבק

חברת "מוצרי אריזה – Packaging Products" מספקת מוצרים רבים לאריזה, מוצרי עזר לאריזה והובלה אחד המוצרים השימושיים בחברות רבות,בקרב מעצבים ואדריכלים ולשימוש אישי ומשרדי הוא

להמשך קריאה »
חומרי ומוצרי אריזה
חומרי ומוצרי אריזה

גלילי נילון פצפץ לאריזה

פקאגינג פרודוקט מספקת מגוון רחב של ניילונים לאריזה, למוסדות ולתעשייה החל ניילון פצפץ וכלה בניילון אנטי סטטי , ברשותנו יכולת לספק עבורך גלילי ניילון במגוון

להמשך קריאה »
חומרי ומוצרי אריזה
חומרי ומוצרי אריזה

נייר אריזה חום למעבר דירה

נייר אריזה חום למעבר דירה ברוחב 70 או 100 סנטימטר, במחירים הכי זולים בארץ. אנו עושים משלוחים בכל הארץ, להזמנת נייר אריזה למעבר דירה צרו איתנו קשר עוד היום ונציגנו ישמחו לענות לכל שאלה ולביצוע ההזמנה.

להמשך קריאה »
חומרי ומוצרי אריזה
חומרי ומוצרי אריזה

אריזה

בכל הנוגע לאריזה, packing Products היא המקום המתאים עבורך בין מוצרינו תוכלו למצוא קרטונים במגוון סוגים, שקיות, סרטי קשירה והדבקה, ציוד נלווה כמו אקדחים לסרטי

להמשך קריאה »
חומרי ומוצרי אריזה
חומרי ומוצרי אריזה

שקיות לעסקים

חברת פקאגינג פרודקטס הינה חברה מובילה בייצור, ייבוא ושיווק שקיות לעסקים אצלנו תוכלו למצוא שקיות גופיה, פוליאתילן, שקיות דליה,פס סגור,צלופן, אשפתונים ועוד במחירים הכי זולים

להמשך קריאה »

למה אנחנו?

יחסי אנוש מעולים

מוצרים תחת בקרת איכות

זמינות בכל הארץ

מגוון מוצרים רחב

רוצים שנציג יחזור אליכם?

מלאו את הטופס ואנחנו כבר מתקשרים: