טיפים למוצרי אריזה, חומרי אריזה

תוכן עניינים

טיפ לחברת הובלות, טיפים לאריזה, טיפ לשיפוצניק, לצביעה נכונה, טיפ לחברת הובלות, טיפ לסימון ארגזים, טיפ לחברת משלוחים או שינוע, טיפ לשינוע בטוח.

טיפ לחברת הובלות, טיפים לאריזה

התחילו באריזת הכלים במטבח. זהו האזור הכי רגיש והפריטים בו לא נחוצים עד ההובלה, בנוסף השתמשו בעיתונים, בדים וניירות על מנת להגן על הכלים השבירים: צלחות, כוסות, אגרטלים, קערות ועוד.

מצאו דרך למנוע כל תזוזה בתוך הקרטון של הכלים השבירים, למשל על ידי איטום החלל הריק ע"י עיתונים, בדים או נייר גרוס(אם ישנה גישה).

טיפ לשיפוצניק, לצביעה נכונה

שימוש בנייר דבק מתאים ורחב, תורם רבות לגימור הסופי של הצביעה. לעומת זאת, שימוש במסקינגטייפ מפוליפרופילן(בדר"כ חום או שקוף) מקשה משום שנדבק לקיר ולא מוסר בקלות. לכן, נייר דבק לבן חוסך עבודות ניקיון וקל לעבודה.

טיפ לחברת הובלות, טיפ לסימון ארגזים

כאשר עוברים דירה לדוגמא, חשוב מאוד להיות מצוידים בטוש או כלי כתיבה אחר על מנת שנוכל לסמן את התכולה של הארגז ולהבדיל בין הארגזים.

חוץ מטוש ניתן להשתמש בנייר דבק – על הנייר ניתן לרשום, לצבוע ולסמן כל מה שדרוש על מנת שנוכל לזהות את תכולת הקרטון ובכך לשמור על הקרטון חלק ונקי.

טיפ לחברת משלוחים או שינוע, טיפ לשינוע בטוח

ברגע שהמשטח מוכן, עטפו אותו בסטרץ` לעיטוף משטחים. לפפו את הסטרץ` סביב המשטח מספר פעמים, המשטח הופך מקשה אחת וכך בעת העברתו ע"י מלגזה לדוגמא כל הארגזים נשארים מקובצים ובטוחים.

חומרי ומוצרי אריזה
חומרי ומוצרי אריזה

נייר אריזה חום למעבר דירה

נייר אריזה חום למעבר דירה ברוחב 70 או 100 סנטימטר, במחירים הכי זולים בארץ. אנו עושים משלוחים בכל הארץ, להזמנת נייר אריזה למעבר דירה צרו איתנו קשר עוד היום ונציגנו ישמחו לענות לכל שאלה ולביצוע ההזמנה.

להמשך קריאה »
חומרי ומוצרי אריזה
חומרי ומוצרי אריזה

קרטונים לאריזה ועיטוף

חברת פקאגינג פרודוקט מספקת קרטונים בכל הסוגים והעובי לתעשייה ולמוסדות, אנו יכולים לספק לרוב מהיום למחר את כל סוגי הקרטון ברוב הגדלים והעובי הדרוש ללקוח.

להמשך קריאה »
חומרי ומוצרי אריזה
חומרי ומוצרי אריזה

גלילי נילון פצפץ לאריזה

פקאגינג פרודוקט מספקת מגוון רחב של ניילונים לאריזה, למוסדות ולתעשייה החל ניילון פצפץ וכלה בניילון אנטי סטטי , ברשותנו יכולת לספק עבורך גלילי ניילון במגוון

להמשך קריאה »
חומרי ומוצרי אריזה
חומרי ומוצרי אריזה

סרטי הדבקה מודפסים

סרטי הדבקה מודפסים הינם סרטי הדבקה שמתאפשרת עליהם הדפסה של תמונה ו/או טקסט למטרות שונות כגון – מיתוג לוגו חברה, שיווק מוצרים, הזמנות לשימושים פרטיים

להמשך קריאה »
חומרי ומוצרי אריזה
חומרי ומוצרי אריזה

אספקה לתעשייה

חברת פקאגינג פרודקטס מתמחה באספקת ציוד לתעשייה, בדגש על מוצרי אריזה מוצרי קרטונים וניילון, אם אתם בעלי מפעלים או אנשי רכש, ניתן ליצור איתנו קשר

להמשך קריאה »
חומרי ומוצרי אריזה
חומרי ומוצרי אריזה

נייר דבק איכותי לתעשייה

חברת פקאגינג פרודוקט מספקת נייר דבק לחברות ולתעשייה מכל הסוגים ובכל הגדלים והרוחב הדרוש כולל נייר דבק לחום, ניתן לקבל את רוב המוצרים בהספקה מידית

להמשך קריאה »

למה אנחנו?

יחסי אנוש מעולים

מוצרים תחת בקרת איכות

זמינות בכל הארץ

מגוון מוצרים רחב

רוצים שנציג יחזור אליכם?

מלאו את הטופס ואנחנו כבר מתקשרים: